måndag 2 juni 2008

Dum, dummare

Jag försöker få en sån där räknare på bloggen som visar hur många som besökt min blogg varje dag.....
Men hur fan gör man???????????????????????
I´m fatting nothing.

Det känns ibland som om ingen läser och ibland läser alla, hade varit kul att se hur många det egentligen är så man vet om det är någon idé att fortsätta.

Annars är det helt okej med mig.
Känner mig tjock idag.
Bajs
Har ingen som helst karaktär, vart köper man det?
Behöver nog proffshjälp snart om jag ska få bort dom här äckliga tio kilorna.
Dom gör att jag inte tycker om mig själv femtio procent av tiden....

Alla proffs som läser kan ju hjälpa mig.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja du kan ju be din far o ham hjälp med datorn så kan du ge dig den på att den aldrig mer kommer att fungera haha
från det ena till det andra så har du ändrat på färgen roligt. mor o far läser alltid bloggen så två st kan du räkna med i allafall men svara är inte alltid att vi gör ha det hej hej

Unknown sa...

Jag läser din blogg flera gånger per dag för att kolla hur det är hos er. Bäst tycker jag om bilder på sötpotäterna.

Det där med räknare kan jag förklara... Gå in på www.susnet.se och registrera dig där. Det är gratis. När du skapat en räknare (du anger adressen till bloggen) så får du en html-kod. Kopiera den och klistra ini ett nytt sidelement i kontrollpanelen på blogger.com. Jag använder susnet och den fungerar finfint!

Lycka till!