måndag 9 juni 2008

Vilken dag!!!!

Vi fick sitta sju timmar på tåget istället för fem!!!!!
Nåt växelfel strax utanför Alingsås gjorde att det bara fanns ett spår att köra på för båda hållen. Så det var ett jävla pusslande vill jag lova innan vi äntligen fick lov att komma hem till Gbg.

Två gnälliga ungar, två supertrötta föräldrar på ett tåg....
I say no more.....

Nu har vi varit hemma några timmar, väskorna är uppackade och vi har tagit oss varsinn STOR kopp te. Skönt att vara hemma men alltid kul att vara iväg oxå.
Ja jag är liiiiiiiiiiiite konstig jag vet =D

JAg vill passa på att tacka underbara Gro för att hon frågade om vi ville komma och för att vi fick låna lägenheten och för att jag tagit en sak ur garderoben ;-)
Det var jättekul att få se högvaktsavlösningen och framförallt att få se dig Gro.
Bilder på detta finnes på våran hemsida. Bilderna från söndagen har nog inte kommit upp ännu men det kommer imorgon, jag lovar.

Nu ska jag sova i min egen säng =D

1 kommentar:

Unknown sa...

Tack för beröm! Jätteroligt att ses även om det blev farligt kort.