onsdag 25 juni 2008

Shoppat

Varit iväg nu på förmiddagen.
Tog ungarna med mig och åkte in på rean på Lindex.
tre bh och två par trosor hittade jag.
Inte så mycket men väldigt nödvändigt, ut med det gamla in med det nya =)

Sen in på maxi och hittade två par skor för halva priset, Victor fick ett par oxå. Ett par badskor eller vad man ska kalla det. Men ska ha dom på stranden så man inte får ont av alla snäckor. 40 kr kostade dom, så jag tänkte inte två ggr utan köpte dom.
Robin fick en leksak som han älskar, han har ju inte provat sin ännu.
Men Viktoria hade en likadan och han lekte med den varje dag i Hallsberg och jag var bara tvungen att köpa den fast den var onödigt dyr....
Det är han värd, våran kämpe.

Vi kör mjölkfritt ännu...
Tills den 3/7 då vi ska till läkaren med honom och kolla upp magen.
så nu är det vällingfritt (han hatar verkligen mjölkfri välling), han får havregrynsgröt med äpplemos morgon och kväll istället. Han slukar en lika stor portion som Victor!!!!

Pe har shoppat idag oxå....
Virke till staketet han ska börja bygga idag när han vaknat och ätit lite mat.
Vi ska ha staket runt gräsmatan så att Robin ska kunna vara ute utan att ramla ner för alla trappor som finns här....
Ska bli underbart när det är klart.

Nu ska jag fixa lite här hemma.

4 kommentarer:

Unknown sa...

Lite beroende på val av modell kan ditt köp på Lindex ses lite som att handlade åt PE också. Ett snyggt papper runt paketet är ju halva presenten liksom :-P

Jane sa...

Fniss =)
Helt riktigt Gro.
Då handlade jag lite till honom oxå då ;-)

Anonym sa...

Det beror oxå på vad som menas med ut med det gamla och in med nytt
men efter att du tränat så blir du som ny men du skall cykla till träningen oxå då blir det dubbelt upp
ha ha ha

Jane sa...

Haha.
Ja jag hade gärna cyklat om vädret hade tillåtigt och om jag hade alltid i världen =)