söndag 15 juni 2008

Ensamen (nästan)

Idag sov Robin till kl åtta - igen!!!!!!!!
Ovanligt och inte vågar jag hoppas på att det håller i sig heller.
Imorgon vaknar han säkert kl sex igen.
Jag ska upp kl sju imorgon för vi ska vara barnvakt åt Oskar halva dagen och han kommer halv åtta.

Robins mage är inte bra alls =(
Han är STENhård. Har gett honom laxerande välling varje kväll i sex dagar nu och laktuolos i vällingen varje morgon i fem dagar men ändå är det sten som ska ut. Han får inte ut det själv utan jag får hjälpa honom =(
Så imorgon ringer jag bvc igen och pratar med Anne om hur vi ska göra, får nog höja dosen laktulos antar jag....

Idag har Per Erik och Victor åkt till Karlstad, eller nja när jag skriver detta är dom nog fortfarande närmare Gbg än Karlstad. Men dom ska dit och kolla på nån bilgrej. Så jag är ensam med Robin.
Väntar på att han ska bli trött och vilja sova så jag kan duscha. Och när han har vaknat och fått lunch ska vi gå till husvagnen för jag har lite saker som ska dit.

Midsommarafton närmar sig nu med stormsteg, då ska vi ut med vagnen igen.
Till Elin, Viktor och Viktoria (aka sessan)
Läääääääängtar.
Åhh, jag ska få träffa elin igen på riktigt.
Inte de två minuterna vi fick på tågstationen på väg hem från Stockholm HAHA det var coolt.



Uppdatering:
Robin har bajsat...
Fick ge honom microlax till slut.
Efter en stund började han kämpa, vi kämpade tillsammans, han grät, jag grät...
Stackars Robin.
våran kille mår inte bra.
I morgon ringer jag Anne på bvc och kräver att få komma dit och prata, så här kan vi inte ha det. Han skriker som om han håller på att dö =(
Fy fan säger jag bara
Over and out

2 kommentarer:

Unknown sa...

Hur går det med SATC-boxen? Hinner du se någonting eller är det "all work, no play" hela dagarna?

Jane sa...

hihi, det går riktigt bra=)
Halvvägs in på säsong två snart.
Idag har jag nog sett fem avsnitt iaf.

Tack för att jag får låna, så kul att se de första gamla goa avsnitten. Och Mr.big ser såååå ung ut ;-)