fredag 6 juni 2008

Framme

Resan till Stockholm gick bara bra, båda barnen var väldigt duktiga på tåget.
fick kommentarer för våra snälla barn.
Robin halvlåg mest i sin stol jämte Per Erik men han var vaken hela resan och även på pendeltåget, han somnade först när vi precis skulle gå av.

Vi gick ut och åt på kinakrog när vi var framme, gott gotti gott gott.
Väl "hemma" igen så hade victor stora problem att somna fast han var megatrött.
robin somnade ganska fort, jag la mig jämte honom bara och han pillade lite i mitt ansikte sen somnade han.

Tyvärr vaknade han runt tre och ville inte somna om förrän kl fem ca....
Så jag och Per erik är inte så pigga idag kan jag lova.

Nu ska vi snart äta frukost sen drar vi in till stan och utforskar stockholm lite, ska kolla hur vi tar oss till slottet så vi kommer dit utan problem imorgon när vi ska se på Gro.

1 kommentar:

Anonym sa...

Skönt att allt gick bra att barnen är snälla kan ju bara bero på en sak dom brås på sin mormor ha det nu så bra och fortsätt njut.
Haha det tror jag inte det är PerErik dom brås på eller? Säger Jörgen.