söndag 8 juni 2008

Sista dagen i huvudstaden

Ja imorgon åker vi hem =D
Äntligen säger jag bara, jag längtar ju hem så fort jag går utanför dörren plus att bo fyra personer i en etta med kokvrå blir liiiiiite jobbigt efter typ två dagar.
Vi är ju vana vid fyra rum och en underbar uteplats (där jag spenderar så mycket tid jag bara kan).

Men vi har haft det bra, har varit kul att se Gro TVÅ ggr. Hihi vi gick dit idag igen för att kolla på avlösningen oxå. Det skulle vi inte gjort men vi var i närheten så vi gick för att se henne. Helt slut var hon, varm och trött- sovit 18 minuter inatt!!!!

Tyvärr har INTE Victor visat sin bästa sida dessa dagar, snarare tvärtom.
Så alla ni som läser kan jag bara säga att har ni tänkt att ge honom något den närmaste tiden glöm det. Han är inte värd det jag lovar. Vill ni ha detaljer om varför så får ni fråga personligen. Jag tänker inte lägga upp det här men han har misskött sig riktigt ordentligt.

Nu ska vi glo på tv och sen se till att allt är packat så vi kan ta det lite lugnt innan vi åker med nio tåget till Gbg imorgon bitti.

Inga kommentarer: