onsdag 18 juni 2008

Fullt upp

På senaste tiden har jag haft så fullt upp och jag kommer ha det idag oxå....
Jag har varit ovanligt trött ett tag, kanske är därför det känns som om jag har så mycket att göra fast jag inte har det egentligen.

Ska börja göra listor på morgonen tänkte jag =)
Kul att se vad jag gör egentligen om dagarna.

Dagens planer:
Starta en tvätt CHECK
Koka mjölkfri risgrynsgröt CHECK
Klippa håret på pappa CHECK
Ringa Tullhuset och beställa bord CHECK
Åka till Karin INSTÄLLT
Tanka
Handla CHECK
Laga middag CHECK
Packa husvagnen CHECK
Träna INSTÄLLT

Jag får se hur mycket av listan som blir gjort idag.
Men så ser min dag ut iaf.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Lycka till!

Anonym sa...

älskade jane....inte många timmar kvar. Längtar så det värker.....puss puss puss

Jane sa...

Nu håller vagnen på att tvättas och jag packar för fullt. Imorgon slänger vi i det sista sen drar vi =)

Unknown sa...

Med tanke på bensinpriset tycker jag du har lyckats väldigt bra med din lista!

Well done och trevlig midsommar!!

Jane sa...

Tack detsamma=)
Ja jag sket i det dyraste, hehe.
Eftersom jag varken åkte till Karin eller till träningen så står bilen still och då behövde jag ju inte tanka.

Många goa kramar till dig från mig.