tisdag 3 juni 2008

Halvvägs iaf =)

Tack Gro.
Du kan ju allt ju =)
Nu har jag lyckats få till en räknare men inte riktigt som jag vill.
Men om en timme vaknar PE då får han hjälpa mig.
Jag har fått siffrorna jämte varandra men jag vill ha som på Gro´s blogg, mycket lättare att läsa då.

Idag ska jag hem till Karin efter att jag hämtat Victor på dagis.
Det ska bli kul, har inte träffat henne på ett bra tag nu.

Nu somnade Robin om så jag ska gå ut och ta ett bloss.

Fan va alla slutar röka nu när jag har börjat....
Hmm, jag får nog dra ner lite iaf
fniss



Uppdatering:
Nu så.....
Tack PE för att du fattar hur man gör, nu är det precis som jag ville ha det.
Puss puss

2 kommentarer:

Unknown sa...

Ett tips är att registrera din egen ip-adress på susnet så att du inte blir registrerad själv ;-) I övrigt är det bara kul att hjälpa till :-D

PEZ sa...

Enkalt att göra när man får en specifikation på hur "kunden" vill ha det. *ASG*

Puss puss, Jane :D