tisdag 24 juni 2008

Plast

Idag kommer Anneli hit och ska ha ett Tupperwareparty.
Så kul att hon kommer, har inte träffat henne på jättelänge nu =(
Men nu blir det idag och nästa vecka igen då jag och ungarna åker till henne och hämtar burkarna.
Så vi får ta igen förlorad tid.

Måste bara dammsuga innan kl fem då....
Annars har jag städat klart.

Baka en lite kaka oxå, köpa lite ingredienser till det först.
Jag och Berith ska till Hönö och köpa present till Maggan som ska gå i pension.
Sen på fredag ska vi ut med jobbet till Tullhuset och bjuda henne på god mat och lite underhållning.

PE har jobbat natt och är inte hemma än, han skulle besikta bilen på vägen hem. Så han får sova när han ätit frukost med oss.
Känns lite konstigt att han har jobbat hela natten när jag har sovit och så ska han sova nu när jag har vaknat....
Men det är väl en vana och dessutom är ju detta tidsbegränsat, två veckor till.


Dags att fixa frukost, mums =D

1 kommentar:

PEZ sa...

Jo, jag hoppas verkligen att detta är en mkt kort period, riktigt jobbigt att sova dagtid.
Så det får räcka med 2 veckor, hoppas hoppas hoppas på det iallafall...