söndag 6 juni 2010

En fin sommardag igen.
PE skulle in ett snabbt ärende till stan så jag och barnen åkte med till maxi och shoppade lite medan han var iväg.
Fick köpt mig ett parasoll som var för kort - hahaha
en alldeles ny bok som precis släppts köptes oxå.
Har redan börjat på den och är inte missnöjd om man säger så ;-)

Sen drog vi till Bagglebo en stund och mös lite (det gäller att njuta medan det varar =( )

Sen hem och käkade lite mat, slappade och sen vid sextiden tog jag på mig mina nya fina springskor och gav mig ut på vägarna på Öckerö.
Jag gick lite och prang en hel del. Riktigt stolt över mig själv men räknar med riktigt skön träningsvärk imorgon.....
Så nu är jag äntligen igång med träningen på allvar.
Blir ett varv till i veckan och ett på helgen har jag tänkt mig

Och så är det dags för det utlovade kortet på nyklippte Robin


Nu ska jag äta lite morötter och glo på tv innan det är dags att ropa på John Blund.

Inga kommentarer: