tisdag 8 juni 2010

Mår inge bra idag alls....
Eller jag gjorde det men när jag och Robin kom till skolan och hämtade Victor så var det som att dra ur en propp ur mig. Jag bara sjönk ner i ett hål och nu håller jag på att ta mig upp.
Victors gnäll/krångel/pajasstil gjorde mig galen och den känslan i magen och gråten i halsen har stannat kvar resten av dagen.
Nu har jag nattat barnen och kommer få lite lugn och ro i soffan så jag hoppas att det svarta ledsna inom mig tonas ner.

Nu ska jag kurera mig själv med lite te, pastasallad och mys i soffan.

PE kan vara glad att han jobbar kväll idag för jag är inget trevligt sällskap.
Men......... imorgon är en annan dag ;-)

1 kommentar:

PEZ sa...

Då vet Ni hur Victor var i morse...
När jag lämnat Robin skulle Victor och resten av klassen gå till gympan, blev rätt irriterad på Victor men valde att inte gå in och fråga vad han höll på med :/