onsdag 16 juni 2010

Ledig.

Idag var jag och Victor hos tandläkaren och spanat lite i hans mun. Han har en tand som vägrar komma ut så dom tog ett kort. Det visade sig att den är på G så när som helst kommer den börja synas =)
Sköööönt.

Sen var vi hemma en liten stund.

Vid kvart/tjugo över tolv gick/åkte vagn/cyklade jag och barnen till ICA där vi mötte upp med Helena och Anthony.
Så blev det en långpromenad till Klova där vi shoppade lite.
Jag köpte mig en ny klocka som jag tyvärr får stoppa ner i asken igen....
Armbandet är alldeles för kort, måste knäppa det på sista hålet så det får bytas.
Det är en jättefin enkel vattentät klocka som passar mig perfekt (förutom bandet då).

När vi gick hemåt igen så stannade vi vid ankdammen och matade ankorna (och galarna) med gammalt bröd vi hade med oss. Vi hade bullar, kakor och saft med oss oxå så vi kunde fika efter promenaden.
Det var helt underbart och det kommer vi göra snart igen.
Alla tre killarna älskade att mata fåglarna, en åt direkt ur Robins hand och han skrattade gott.

Väl hemma fixade jag middag och sen badade jag killarna.
Då kom mamma förbi och var här ett tag.
Härligt =)

Nu spanar jag på tv som vanligt och laddar inför en jobbdag igen....

Måste nog räkna ut hur många arbetsdagar jag har kvar snart så jag kan börja nedräkningen. Det är ju mindre än en månad kvar.
YEEY

Inga kommentarer: