onsdag 23 juni 2010

Ledig.

Vaknade vid halv åtta, det var helt tyst i lägenheten. Gick på toa och sen la jag mig igen. Låg där och funderade på att gå upp. Men vips så somnade jag om och vaknade vid halv tio av att PE väckte mig!!!!!
Somarlov, sommarlov jag älskar det =)

Jag, Victor och Robin gick till Helena & Anthony vid halv tolv tiden. Så gick vi till Klova och bytte min klocka och sen gick vi till ankdammen och fikade och matade ankor med bröd och bullar.

Väl hemma igen fixade jag lite mat och så satt vi ute och åt =)
Sen blev det jordgubbar och glass till efterrätt.

Jag sa ju igår att Victor skulle få en överraskning idag. Här kommer en bild på vad det var och en väldigt stolt Victor =)


3 kommentarer:

PEZ sa...

Det är roligt att överraska honom, han blir jätteglad.

ing-britt sa...

Det var en fin cykel och kille.
Puss o kram!

stryfen sa...

Den var vel tuff ock snygg. Grattis Victor ock syckla førsiktigt.