onsdag 2 juni 2010

Ledig igen =)

Varit jättefint väder men blåsigt. Så uteplatsen har varit kall.
Karin och Leo kom förbi en stund på förmiddagen, mycket trevligt.
Annars har vi inte gjort så mycket idag.

Victor fick ta med sig William hem efter skolan men det blir nog inte så ofta.
När han har kompisar hemma nuförtiden blir Victor som en pajas.
Han flamsar, tramsar och låter väldigt mycket.
Det är som han är galen....
Ganska jobbigt för dom får ju alltid med sig Robin, tre galningar är tre för mycket ;-)

Kört ett pass på min CT idag igen, nu är jag på G =)
Måste få tid till att börja springa oxå.
Som det är i vårat liv nu så får nog jag och PE sätta upp ett schema för detta.
Inte lätt när jag jobbar dag och han kväll.

Mina nya träningsskor känns iaf kanon än så länge.

Inga kommentarer: