måndag 14 juni 2010

Jobbat.

Idag har det varit en tuff känslomässig dag.
Jobbig dag ang Victor, fröken ringde mig på lunchen och ville prata och senare när jag var på apt ringde Williams mamma och ville oxå prata om en sak Victor hade gjort mot William.
Inget kul alls.
Jag var på väg ut ur det svarta hålet, helgen har varit bra men nu har jag fallit ner lite igen=(

Imorgon blir det en joggingrunda i slingan på Öckerö. Ska bli jätteskönt.
Har slarvat en hel massa med maten i veckan så idag har jag faktiskt inte varit hungrig alls!!!
Jag har ju naturligtvis ätit men bara det man ska äta och inget strunt.
När man vaknar mätt då har man inte ätit bra dagen innan.
Man ska vara hungrig på morgonen....
Hoppas jag är det i morgon ;-)

Nu blir det norska hollywoodfruar och lite pastasallad i soffan.

Bye bye.....

Inga kommentarer: