lördag 5 juni 2010

Ledig helg =)
Underbart väder idag.

Idag är det Martinas sjuårsdag och hon hade ett hejdundrande kalas hemma hos mormor och morfar i Bagglebo. Fick en hel hög med paket.
Sen bjöd hon på korv & bröd, godis, glass och dricka.
Kalaset avslutades med att dom som ville fick bada i havet och det var nästan alla.



Lyckligt födelsedagsbarn =)

Lovade ju före och efterbilder på grabbarna som blivit klippta. Glömde naturligtvis ta kort...
Men jag har ett fint kort från kalaset på Robin med keps på....
Ska försöka komma ihåg att ta ett kort på honom i morgon.

Före

Efter (man ser ju iaf att det mesta av håret är borta)

Före


Efter

Victor var väldigt bestämd med att han ville ha luggen kvar och absolut inte så kort som Robin. Så vi kompromissade lite och sen blev både mamma och Victor ganska nöjda =)

Jag somnade på soffan efter middagen idag men när jag vaknade tog jag en skön rask promenad i mina nya träninsskor, kändes riktigt bra (än så länge)
Nu ska jag slänga mig på soffan och äta lite morötter och så jordgubbar som PE köpt =)

Inga kommentarer: