onsdag 9 juni 2010

Ledig idag.

Mår lite bättre, håller på att ta mig ur hålet känns det som....
Hatar verkligen dom svarta hålen.

Skickade iväg Victor till skolan sen skulle Robin se på film i sin säng så jag satte mig i fåtöljen en stund - och somnade!!!!
Vaknade halv tio när Robin ropade att filmen var slut!
Då gick jag ner och väckte PE, fast han var nog redan vaken.
Sen drog jag på mig träningskläderna och begav mig ut och sprang slingan på Öckerö.

Det gick kanonbra att springa, men när jag nästan var klar med slingan började jag räkna att slingan är ca 2,5 km och då måste jag springa den ÅTTA OCH EN HALV gång för att det ska motsvara Göteborgsvarvet!!!!
OMG hur ska detta gå lixom?????
När jag var färdig med slingan ställde jag mig och spanade in infotavlan lite mer och insåg då att slingan på Öckerö inte är 2,5 km utan 4,6 km =) =) =)
Så behöver jag bara springa den fyra och en halv gång istället - happy happy joy joy.

Är överraskad av att jag faktiskt efter att bara ha sprungit två ggr så var fyra och en halv km inte alls så jobbigt som jag trott. Jag springer ca 70% och går 30%.
Är så jävla superstolt över mig själv.
Jag är grymt bra på att springa ;-)

Tur att allt inte är nattsvart iaf.
Men inne i mig gnager det svarta hålet och vill bli större men jag kämpar emot med att vara potsitiv. Man måste kämpa emot för att undkomma.

Bye bye

1 kommentar:

ing-britt sa...

Det är bra att du kan vara positiv
man kör inte för hårt mad dig själv
var rädd om din kropp så du inte
faller ihop.
puss o kram.