fredag 18 juni 2010

Jobbat.

Nu har Victor sommarlov =)

Det var väldigt lite barn idag på fritids så när mamma slutade jobba vid ett tog hon med sig Victor hem till Bagglebo.
Senare hämtade dom även Robin som var överlycklig att få åka morfars bil =)
Barnen älskar verkligen att vara hos mormor & morfar.

När jag cyklade hem från jobbet stannade jag vid Alex och shoppade lite fikabröd som vi njöt av när jag kom och hämtade barnen efter jobbet.

Ikväll har vi packat och fixat med husvagnen som ska premiärköras i morgon.
Victor är eld och lågor och ville promt sova i vagnen redan inatt =)
Robin vet inget ännu utan han får sig en överraskning imorgon bitti när han tittar ut genom fönstret - hi hi

Nu ska jag dricka upp min kopp te och sen blir det nog bingen så vi orkar åka på tur imorgon.

Vem vet, jag kanske bloggar från vagnen i morgon men det hoppas jag inte.
Inte ska man sitta vid datorn när man är ute med vagnen!!!!!!

Tja

Inga kommentarer: