söndag 10 februari 2008

Dagen efter

Ja, och jag mår toppen.

I två nätter har nu Robin sovit.
Bara vaknat en gång och fått nappen sen somnat om till ca 06, fått mat sen bajsat och då inte velat somna om. Men vad gör det när man fått sova hela natten?????
Men han somnar om igen efter ett tag i storarummet men då är ju jag lite dum och sitter här istället för att lägga mig på soffan och slappa.

Gårdagskvällen var jättetrevlig =)
Maten blev kanon, det får jag göra om.
Men vi hade nästan för mycket att prata om, de andra skulle till Trubban efteråt men kom inte härifrån förrän kvart över tolv eller nåt sånt.
Så jag kom i säng halv ett!!!!!!!!!!!
Så sent har jag inte somnat på läääääääääänge =)
Men eftersom jag fick sova hela natten så är jag faktiskt förvånadsvärt pigg nu.

Nej, om jag skulle lägga mig på soffan då.......

Inga kommentarer: