måndag 11 februari 2008

Pappas dag =)

Idag fyller pappa Struve 60 år!!!!!!
GRATTIS pappa =) =) =)
vi ska dit och gratta vid lunch, innan PE åker till jobbet.
Men jag och ungarna stannar nog kvar en stund och firar.

Måste ta tag i mig själv nu igen.
Börjar med att ta en promenad till vc sen, ska ju lämna in Robins bajsprover.
Så jag tar en lååååååång omväg efter att jag lämnat in provet.
Då rör jag lite på fläsket ;-)
Imorgon kör jag igång med VV (igen....)
Men om jag ska må bra med mig själv och tycka om mig själv så måste jag ner dessa förbannade fem kilon som jag vill ha bort.
Börjar jag nu så blir det ju lagom till beach 2008 =)

Ooooo nu somnade Robin om.....
Tror jag tar en dusch då.

Vad är det för en dag?
Är det en vanlig dag?
Nej, det är ingen vanlig dag
För det är pappas födelsedag
Hurra, hurra, hurra

Inga kommentarer: