tisdag 5 februari 2008

Tjejkväll =)

Äntligen ska jag få partaja lite.....
På lördag är det tjejkväll hemma hos mig =)
Karin, Maria, Ingrid & Emma kommer.
Så jag ska fixa lite mat och en efterrätt.
Tänkte bjuda på lite goda drinkar oxå.
Det ska bli jättekul, var säkert tre år sedan vi hade det sist, alla har varit gravida och haft småbarn om varandra. Men nu äntligen är barnen såpass att vi kan få till en träff.
Robin kommer vara hemma men det gör inget, vi är ju fem mammor här så vi ska nog kunna ta hand om honom ;-)

Varit på Maxi med mamma idag =)
Jag fick handlat en hel del.
Ska ju göra paj imorgon som jag skall ha med mig på "hemma hos" träff med fl- gänget.

Men vad ska jag bjuda på på lördag då??????+
Rabarberpaj med vaniljvisp till efterrätt iaf.
Och fördrinken är redan bestämd =)
Hmmmm, ska nog spana igenom alla recept jag fick från Anneli igår.
Där måste det finnas nåt gottigt.

Dags för middag

1 kommentar:

Linda sa...

va trevligt det låter med tjejkväll!