onsdag 27 februari 2008

Det här med nattsömn...

Robin bara vägrar sova hela nätter =(
Inatt var jag uppe tretton ggr!!!!
Mest är det ju att stoppa in nappen, men sen tar det allt från en till tio minuter tills jag får gå upp igen. Inte konstigt att jag inte har nån ork.
Tänkte på det igår när jag såg min hög med stryktvätt, varför har jag inte tagit tag i den???
Och dammråttorna där nere ska vi inte prata om, dammsög där nere för två och en halv vecka sedan.......
Men har tänkt få städat nere i dag eller imorgon.

Idag på förmiddagen ska vi möblera om lite så vi kan få den nya bokhyllan på plats. Sen får vi montera ner de gamla och lägga ut en annons på dom. Eller om vi lägger upp dom på vinden bara.

Hoppas vädret håller sig torrt för jag tänkte ta en promenad med barnen sen efter att PE åkt till jobbet. Får la se hur det går med det...

Nej, frukosttime som vanligt =)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Känner igen det där med orken. Tvättberg och dammråttor är vanligt här hemma=)
Kram

Linda sa...

trist du inte får sova! dammråttorna är här, även om jag nu fått sova några nätter i rad. hoppas det sb´nart vänder, kram