torsdag 28 februari 2008

Solsken idag =)

Idag är det jättefint väder =)
Har varit på promenad till apoteket, sen till Bagglebo. Jag och pappa satt och pratade lite medans PE var ute och bytte bensintank på "min" bil. Eller ja, han håller på ännu faktiskt. Förstår inte hur han vet allt om bilar? Jag bara stirrade på tanken och tänkte -hjälp hur byter man en sån???????????

Hoppas han får iordning på det iaf, när jag gick från Baglebo höll han på att sätta dit den nya tanken så han fixar det nog =).

Nu ska jag faktiskt börja städa och plocka lite.
Ska börja med att plocka ur diskmaskinen, sen blir det skurning av båda toaletterna.
Efter jag har hämtat Victor ska ajg dammsuga där nere.

Återkommer kanske med en rapport om hur mycket som egentligen blev gjort ;-)

5 kommentarer:

PEZ sa...

Jag vet inte ett skit om bilar, jag bara chansar hela tiden ;)

Nä, ärligt så blev jag väl aningen stressad idag när jag såg hur klockan rusade iväg, måste ju greja igen så bilens tankmätare funkar igen.

Unknown sa...

Ett fast och säkert uppträdande döljer oceaner av okunskap

:-)

Linda sa...

måste bara skriva något jag tänkt jämt när jag ser ordet; bagglebo.... tänker på sagan om ringen, haha

Jane sa...

Hihi Lindisen.
Bagglebo är vägen mina föräldrar bor på - Bagglebovägen.
Därför säger vi alltid att vi ska till Bagglebo.

Jag tillhör den pyttelilla skaran på jorden som faktiskt inte gillar sagan om ringen så jag har bara sett halva ettan ;-)

Anonym sa...

du får gärna komma os täda hemma hos oss med haha