söndag 17 februari 2008

Dop

Idag har vi varit i Alingsås på dop.
Det var Albin och Molly som döptes.

Vi åkte i god tid för Jane ville stanna vid Maxi för att jag skulle in till Lindex och hämta min Libero kartong.....
Men dom var slut så jag får återkomma =(
Hon kunde inte säga när dom fick in nya för det bara kommer utan att dom beställer....
Sen gick jag in på Hemtex och köpte en ny duk oxå, det var sista dagen på rean.
Men mina ärenden gick fortare än vad vi tänkt.
Så vi åkte vägen över Gråbo till Alingsås.

Väl framme så stämde inte adressen med verkligheten.
Så vi fick fråga oss fram och var framme exakt kl 14 =)
Dopet gick bra och efteråt var det mååååånga goda kakor, blev liiiite för många för mitt VV räknande men det bjuder jag på. Är ju inte varje dag man är på dop.
Mycket trevligt att träffa Anneli och barnen. Trevliga släktingar var det oxå =)

När vi skulle hem körde jag och såg mig inte riktigt för tror jag för på nåt sätt missade jag en grymme trottoarkant och körde på!!!!!!!!!!!!!
Men det gick bra och nu får jag bara hålla koll så det inte har blivit pyspunka.
Det var pinsamt att missa en sån stor sak som en hel jävla trottoar.... =(
Men "sån är jag"......

Väl på öarna köpte PE en pizza till sig och en sallad till mig. Måste ju försöka rädda pointsen efter alla kakor ;-)
Men jag kunde inte riktigt räkna ut vad jag ätit för så jag syndar med en cider nu à 10 points!!!!

Imorgon blir det en promenad till Rimi efter att jag lämnat Victor på dagis. Kanske lyckas gå av mig några hekto iaf =D

Inga kommentarer: