tisdag 12 februari 2008

Dags igen...

Idag kör jag igång med VV igen =)
Gi funkade ju inte alls för mig, gav upp efter tre dagar.
Men jag vet ju att VV fungerar så nu kör jag stenhårt!!!!!!
Bilringen SKA bort nu!

Har börjat idag med att föra anteckningar om hur Robin sover.
Ska göra det i ett dygn.
Har köpt en bok "somna utan gråt" så nu ska jag förlja den några veckor och se hur det utvecklar sig =)
Skulle vara skönt om Robin började sova hela nätter snart för jag börjar bli riktigt sleten nu.

Var och firade pappa länge igår.
Det var trevligt, massa god mat och dryck.
Sällskapet var oxå bra =)

Idag ska jag ta en promenad och Victor får cykla jämte.
En extra lång promenad tror jag att det blir.
Går nog till Bagglebo en sväng och träffar Jessica med familj för dom åker hem i em.

1 kommentar:

Linda sa...

Vad duktig du är med VV då!! kul! har du ork kan du ju lägga ut lite recept i bloggen =) *flirt*
Spännande med boken somna utan gråt! skulle vi med behöva kanske... men när hon väl sover så sover hon ju ofta rätt bra, men just nattningen kan va besvärlig. Väntar med spänning på uppdatering!