måndag 25 februari 2008

Försäkringskassan =( =( =(

FAN!!!!!!!!!!!!

Jag har inte fått min dagsersättning idag!!!
Jag vet ju att fk har fått min anmälan för dom har ringt och haft frågor om den.
Jag hade lagt in en ansökan men så ville jag ha mer dagar så PE gjorde en amnälan till med tre extra dagar. Så en tant på fk ringde och undrade om jag ville ha båda anmälningar utbetalda eller bara den med tre dagar!
Och så undrade hon om min löneförhöjning, hon ville veta när beslutet var taget!!!!!!!
Ööööhhhhhhhhhh.......
Jadu sa jag det har jag ingen aaaaaaaaaaaning om.
Så hon skulle skicka nån lapp till lönekontoret.
Så nu får jag sitta här en timme och vänta på att deras öppettid börjar.
Jag måste ju få mina pengar, hur ska vi annars klara oss???
Det är ju inte akut att jag får dom idag, men det tänker jag ju inte avslöja för dom. Jag MÅSTE ha mina pengar NU!!!!!!!!!! Så kommer det låta när jag ringer EXAKT kl 08:00 ;-) =)

1 kommentar:

Unknown sa...

Så hur gick det?? Vi dör ju av nyfikenhet i väntan på fortsättningen :-P