fredag 8 februari 2008

Uppdatering

Varit hos en puckoläkare som hette Magnus!!!!
BLÄ
Han ignonerade mig kändes det som, trodde inte alls att robin var allergisk mot nåt.
Eftersom jag varit sjuk så trodde han enbart att det berodde på det.
Men jag fick hem en massa grejer som jag skall ta bajsprover med under helgen.
På måndag ska jag lämna in dom och sen vänta på svar.

Fy vad arg jag blev på honom.
Han frågade ingenting om vilken välling han dricker eller hur hans bajs brukar se ut eller nåt.

En trekvart fick jag vänta på honom oxå.....

Grrrrrr!!!!!!!!

1 kommentar:

Linda sa...

gu va trist med en läkare som inte tar Robin på allvar!!! *arg* en kompis son som hade blod i bajset va allergisk, mot äpple å banan... hoppas det ordnar sig för er!

ang skåpet; jag är sååå nöjd. visst, inte helt perfekt målat, insidan ska tapetseras (kanske dröjer ett tag...hehe) men så mkt finare nu! ett gammalt skåp hittar du lätt på blocket eller loppis, jag körde med vit grunfärg från beckers (matt) samt en antikvit från beckers (halv-matt)