tisdag 19 februari 2008

Tråktisdag

En jobbig natt igen =(
Han somnade som vanligt men sen vid elvatiden vaknade han och var så där otröstlig som han var för några nätter sen.
Fick honom att somna om vid kvart över tolv, sen sov han till fem och så tog det en timme igen så somnade han om till kvart över sju.
Han skriker bara och inget hjälper =(
Kanske drömmer han, eller har ont i magen???????
Frågetecknen är många.

Skulle ringt bvc idag och få en ny tid för sexmånaderskollen men jag missade telefontiden....
Typiskt mig, satt och käka lunch istället =)
Kom på det fem minuter för sent.

Var och hälsade på på jobbet idag, det var trevligt men jag längtar inte tillbaka ännu iaf.
Kanske sen när man blir mer utvilad och Robin får ordning på sin sömn.
Just nu går det mesta här hemma på lågvarv. Orkar inte greja för mycket, vilar så gott jag kan på dagarna så jag är redo för en skitnatt igen...

Gäsp ;-)

Inga kommentarer: