tisdag 26 februari 2008

Hata fk!!!!!!!!!!!!!!!

Ringde fk idag oxå. Då sa hon glatt att pengarna kommer imorgon =)
Vad bra sa jag men så mumlade hon nåt om fyra eller tjugofyra dagar....
Tjugofyra sa jag frågande (jag ska ju ha 26 dagar denna månad)
- nej fyra dagar får du imorgon!!!!!
VAAAAAAAAAAAAAA?????????????????

Då hade det trots att min handläggare ringt mig och frågat hur många dagar jag skall ha ut ändå blivit helt fel. Så nu fick hon skriva en "lapp" till min handläggare att jag snarast skall ha mina resterande tjugotvå dagar utbetalade. Jag har ju för fan räkningar att betala, autogiro som skall dras. Barnens försäkringar och mina mm mm.

Bokhyllan står nu lite här och var i våran lägenhet =)
Har nästan tömt hela den gamla i em.
Så imorgon innan PE åker till jobbet får vi möblera om lite så jag kan fylla den nya.
Den ska ju målas om a lá Lindisen (tack för inspirationen) men det får bli efter PE kommer hem från Sydafrika igen.

Nu ska jag ta hand om Robin och bada honom. Han har smaskat majskrokar och har sånt klet över HELA sig =)

1 kommentar:

Anonym sa...

jag fick samma problem denna månaden men jag ringde o bölade o hon var så go så jag får resten av pengarna innan fredag hehe