söndag 3 februari 2008

I´m back =)

Legat utslagen på soffan sedan i fredags...
Mått illa men inte spytt.
Fruktansvärt jobbigt att känna sig handlingsförlamad.
Victor vill leka och hålla på, kan inte förstå att mamma är sjuk!!!!
Mamma kan väl inte bli sjuk????

PE har fått ta hand om allt och jag har kännt mig liten och ynklig som en mus.

Inatt sov Robin hela natten!!!!!!!!!!!!!
Ville inte riktigt somna in igår kväll så PE gav honom den vanliga vällingen, han åt 150ml.
Var vaken en liten stund sen somnade han gott.
Gnydde till vid 01.
Grät lite vid 03, jag gick in och gav honom nappen.
Grät kl 06, hungrig och ville inte somna om igen =)
Så inatt har vi sovit ganska bra faktiskt, jag har ju fortfarande ont i magen men jag har fått i mig en omelett och lite vatten.
Enligt mitt nya gi liv skulle jag egentligen äta stekt bacon och ägg till frukost men kände att det var liiiiiite för kraftigt efter att knappt ha ätit nåt alls i två dagar ;-)

Snart skall Victor och PE till fotbollsträning och jag tänkte försöka göra nåt här hemma. Ta mig ur morgonrocken kanske???

Inga kommentarer: