onsdag 6 februari 2008

Regnig onsdag

Jaha....
Regn igen!!!!!!!!
Blir så trött på detta eviga skitväder =(
Jag ville ju ta en promenad idag. Men jag får städa istället....
Måste städa nedervåningen så jag inte behöver skämmas på lördag.
Övervåningen tog jag ordentligt i måndags så den behöver jag bara dammsuga på lördag innan dom kommer.

Robin och jag har haft en morgonrutin länge nu.
När han vaknar mellan 06-07 så går vi upp, jag startar datorn och Robin ligger i babysittern och myser med napp och snutte och glor på tv.
Men nu har han upptäckt att det är kul att sitta själv!!!!
Han bara gnäller i babysittern.
Så nu satte jag honom på golvet och la kuddar och filtar runt honom om han skulle ramla.
Än så länge har han ramlat en gång...

Ser så stor ut när han sitter där och gräver i sin leksakslåda, min lilla puss börjar bli stor nu =(

Nu ska jag trycka i mig frukost (matlusten är fortfarande inte tillbaka)
Och läsa gårdagens tidning för det blev aldrig av, sen måste jag ju läsa dagens oxå. =D

1 kommentar:

Linda sa...

inez gillar oxå att glo på tv på morgonen, men hon får bara se på nyhetsmorgon =) skönt att höra att man inte är ensam med morgonpigg unge!