måndag 24 mars 2008

Vem vill ha en soffa????

denna vackra utsikt vaknade vi till i morse =)
PE har åkt till jobbet för en stund sen, jag har varit ute och skottat redan.
Det var en del snö.
Och dum som jag är så gick jag ut och skottade i Crocs =D
Jag blev kall och blöt om fötterna kan jag lova.
Men, men det torkar ju ;-)
Idag blir det lek i snön för mig och barnen iaf. Det är ju kramsnö så här ska byggas snögubbe =D
Igår hade vi en mycket trevlig dag.
Farmor och faster Mcqueen var här.
Vi fikade och sen åt vi lite påskmat.
Victor var överlycklig och ganska uppspelt kan man ju säga =)
Robin har sovit bra inatt och jag behövde inte gå upp förrän tio ÖVER fem, tsssss


3 kommentarer:

stryfen sa...

Takk for entrivelig dag.Vi kom vel hjem(kl.21)slutt på snøande i Kungelv ca.Sender trappgrinden i morgen med post.Farmor

Unknown sa...

Tackar också för en strålande påskdag! Victor och Robins extas är som bomull runt hjärtat. God mat och gott sällskap :-)

Anonym sa...

hehe så mycket snö hade vi med fast nu har det smält massor