torsdag 20 mars 2008

Robin sover =)

Nu så....
Robin sover hela nätter igen.
Somnar gott och lätt vid 19:30 och vaknar en eller två ggr för nappen och sen vaknar han kl 05 och då går vi upp.
Sen somnar han om melllan 06:30-07:00 och då sover jag på soffan ;-)
Får nog börja lägga mig i tid då det verkar som om han alltid vaknar så tidigt och är superpigg och glad =)

Idag är det fullt ös som gäller.
Victor ska vara på dagis kl 09.00
Sen åker vi till Torslanda och beställer tid för tatuering för mig, sen till PE´s jobb för att lämna in ett papper.
Vidare till The Phonehouse och hämtar hans nya leksak ;-)
Ö&B är nästa anhalt och sen Willy´s för lite påskinköp.
Kl 14:00 ska vi hämta Victor igen och gå på marknaden som är i Öckerö hamn idag.

Så det är fullspäckat och vi hoppas hinna med allt. Ö&B är det minst viktiga, får se om vi skiter i det och tar det en annan dag istället. Willy´s är viktigare.

Nu väntar jag på att Robin ska somna om igen så jag får slummra lite =D

3 kommentarer:

Unknown sa...

Tatuering minsann!! Låter som ni kommer ha en strålande dag i Götlaborj :-P

PEZ sa...

Hehe, "märkning" för livet är på G...

Ja Vi kommer att ha "arslet fullt" idag, iallafall fram till marknaden, sedan blir det bara vara.

Ja just det, leksaken ska väl "justeras" också....

Anonym sa...

vad gött att han sover bra igen! GLAD PÅSK