söndag 9 mars 2008

Sjukt trött....

Inatt när jag var uppe med Robin var jag så trött så jag hade inte vågat bära Robin!!!
Detsama gällde när han vaknade 05:45.
Och fortfarande är jag så trött......
Har kroppen äntligen sagt ifrån efter alla månader med dålig sömn?
Eller har jag en infektion i kroppen?
Kankse har rört på mig för lite så kroppen går på sparlåga, får nog försöka ta en ordentlig promenad idag.

Hade mycket trevligt igår hos Karin och rätt låtar gick vidare enligt oss =D
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

CAROLA ÅKTE UT =D =D =D =D =D =D
Herregud vad vi skrattade, förlåt Peter men det var ingen bra låt. Skitkass!!!!!
Hon kan inte mäta sig med varken Sibel eller Sanna.....

Nu ska jag och Robin käka frukost, Victor sover i Bagglebo så vi ska hämta honom senare.

1 kommentar:

Anonym sa...

man kan ju hoppas att det bara är en enkel förkylning som gör att du är slut i kroppen! man brukar segna tille xtremt mycket då.