tisdag 11 mars 2008

Ohhhh vilken natt

Nu ska jag göra mamma glad=)
Jag har inatt inte gett Robin nån välling.
Jag körde fem minuters metoden igår kväll.
Han fick ligga i sin säng och gråta och var femte minut var jag nere och gav honom nappen. Jag behövde bara gå ner tre ggr....
Sen sov han till halv två. Så mellan halv två och två var jag uppe några ggr och till slut fick han lite vatten. Sen somnade han om.
Vaknade igen kvart i fem. gav hon nappen några ggr igen men till slut tog jag in honom till mig och tänkte att vi får la gå upp snart. Han började gråta igen i min säng så jag gav honom lite vatten igen. Då somnade han om och vi sov till tio över sju!!!!!!!!!!!!
Otroligt men sant.
Så detta med att inte ge honom mat på natten kommer jag fortsätta med.
Var det det som var svaret på sömnfrågan?
Sluta med mat så sover han?

Idag har vi inga planer direkt, ska köra Victor till dagis för det regnar. Sen ska vi till Rimi och handla. Sen tog planerna slut ;-)

I morgon kommer familjen Bojefors hit och käkar middag. Anna ska hämta sina Tupperware burkar som jag beställt för henne.
Ska bli trevligt men konstigt för att PE inte är hemma. =(

Idag är jag GLAD.

3 kommentarer:

Unknown sa...

Ja nu hoppas vi väl att trenden håller i sig den här gången. Annars kanske du kan lämna in Robin på reparation??

;-)

Anonym sa...

Det var ju skönt att det gick bra utan nattamat hoppas det fungerar i fortsättningen. Kram.

Anonym sa...

haha ropa inte hej för tidigt men jag håller tumamrna för att han sover bättre nu!