måndag 3 mars 2008

En glad skit

Robin har sovit inatt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag gjorde min vanliga kvällsrutin och gav honom sen välling 19:30.
Gick ner och la honom och han somnade direkt =)
Sen sov han till 01:30 utan att vakna en enda gång!!!!
Gav honom mat och sen fick han nappen. Efter två minuter gnällde han igen och jag tänkte att hurra nu får jag springa upp och hålla på med honom en timme. Men jag stoppade in nappen igen och sen sov han utan ett ljud till 05:00!
Då lyckades jag inte få honom att somna om mer än till 05:30 men då tog jag in honom till mig och så slappade vi en timme.
Så idag är han så glad och go =)
Sitter här på golvet och rotar i sin leksakslåda.

Jag kommer lämna Afrikarapporter varje gång han ringer, han skulle inte ringa varje dag sa han.

Idag ska Victor till dagis och jag och Robin ska till banken först för mitt Visakort har blivit avmagnisenerat tydligen. Även ICA- kortet har råkat ut för detta missöde. Men det har jag redan beställt ett nytt på nätet.

Sen ska jag nog åka till Klova och se om det finns nåt att shoppa =D
Och 14:00 är det dags för bvc och en spruta ska tas...

Nu ska jag snart väcka Victor och fixa frukost.

Inga kommentarer: