torsdag 27 mars 2008

Hårdag

Idag försökte jag bli blond igen....
Det gick inget vidare. Jag blev rödhårig på nåt konstigt sätt och kritvit i hårbotten!!!!!!!!
Så jag tog mössan på och cyklade i ilfart till ica och köpte toning i mörkblond.
Så nu kan jag gå ut igen, HAHAHAHAHA
Tyvärr gick det inte att skicka bilden jag tog på hur det ser ut nu men hur jag såg ut innan finns i PE´s blogg om ni är intresserade.

Ska försöka lägga upp ett kort sen om jag får ihop det.

I morgon ska PE ta med mig på nån överraskning....
Han har ordnat barnvakt och allt =)
Spännande.
Undrar vad som ska hända.

Får jag tillfälle att använda en av mina nya väskor oxå =D

3 kommentarer:

PEZ sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
PEZ sa...

Vill Du ha väska så får Du väl det :D

rullgardinsflikkan sa...

du är jättefin jane :-)