torsdag 6 mars 2008

Gnissel, gnissel....

Premiärtur med vagnen idag när vi skulle lämna Victor på dagis...
När vi gått en liten stund insåg vi att den gnisslade väldigt mycket på ena hjulet. Men när jag kom hem igen botade jag det med 5-56=)

Robin har sovit i vagnen oxå, helt okej.

Jag ska ha fl-lunch träff här hemma imorgon. Fem tjejer och deras barn kommer.
Det ska bli jättekul.
Så jag har städat hela lägenheten idag, det var nödvändigt ;-)
Handlat inför morgondagen har jag oxå klarat av.
Ska fixa iordning efterrätten/fikat sen.
Men direkt efter middagen bär det av till Bagglebo för mamma ska hjälpa mig att färga håret, kan ju inte ha en utväxtrand när vi ska på dop på lördag.
Efter dopet åker nog jag och barnen till Karin och kollar på melodifestivalen, hon är oxå gräsänka men bara över helgen.

Återkommer med Afrika rapport ikväll =)

Inga kommentarer: