måndag 17 mars 2008

SNÖ!!!!!

Det snöar och blåser på Öckerö idag....
Inte speciellt mycket snö men man ser ju att det är lite vitt iaf ;-)
Nu kommer väl alla mina blommer som kommit upp frysa ihjäl.
Det ska tydligen vara kallt nu framöver.
Hmm, blandade känslor ang det.

Robin har sovit lite bättre igen inatt.
Såg igår kväll att en hörntand är på väg igenom, kankse förklaringen till jobbiga nätter.
Nu sitter han nöjd och glad på golvet och leker =)
Han försöker resa sig nu oxå!!!

Imorgon ska vi hämta PE på Landvetter, äntligen ska han komma hem till Sverige igen.
Kul om det är snö så han får en riktig kontrast ;-)
Från hetta till kyla, men han får ju värme av oss =)
Får nog ta med en tjock jacka till honom för det har han inte med sig direkt =D

Idag ska jag städa när Victor är på dagis tänkte jag.
Måste rensa i bagaget på bilen oxå för jag har slängt in allt pappersskräp och glas där =)
får tömma skräpet när jag lämnat Victor så PE får plats med sitt bagage, hihi

2 kommentarer:

rullgardinsflikkan sa...

Snö är ju underbart jane :-D

me löv

Anonym sa...

massa snö i linköpng med! (bläääääääääääääääääääääääää)