fredag 28 mars 2008

En historisk natt

Vaknade av att Robin pratade, alltså han låg inte och grät eller skrek alls.
Han pratade på sitt sätt och var nöjd.
Jag satte mig upp i sängen och kollade vad klockan var... 05:03...
Helt plötsligt insåg jag..

O
M
G

ROBIN HAR SOVIT HELA NATTEN

Han har inte vaknat en enda gång.
Sovit 19:30 - 05:03 utan avbrott.

Jag är i himmelriket =D

Första gången på åtta månader har jag inte gått upp och tagit hand om Robin en enda gång....
Härligt.

Jag bytte kudde igår, kan vara därför han har sovit.
Hans gamla var ju obefintlig så jag tog en "vuxenkudde", en väldigt platt sådan och la till honom igår. Tydligen (om det nu beror på det) så tyckte han om kudden.

I eftermiddag skall PE ta med mig någonstans....
Jag vet ingenting mer än att mamma & pappa ska ha barnen.
Det ska bli spännande.
Kul med en överraskning.
Ska packa min lilla väska nu tänkte jag.
Jag har ju haft allting i skötväskan sen Robin föddes så jag kommer knappt ihåg vad man har i en vanlig handväska längre.
får rota igenom skötväskan och se vad som kan vara bra att ha =)

1 kommentar:

Unknown sa...

Jag gör vågen för sovrutinen!!