måndag 10 mars 2008

Ny rutin?????????

I två dagar har Robin vaknat runt kvart i sex istället för fem =) =) =) =)
Och inatt gav jag honom mat och han somnade om direkt, behövde inte hålla på med honom och springa upp och ner i sängen. Jag bara gav honom flaskan och sen somnade han!!!!!

Härligt, härligt.
Men jag tar inte ut nåt i förskott, det har jag gjort förr......

Idag ska Victor på dagis och i em ska vi gå på föräldragruppen, vi ska prata om mat och det är intressant så jag ska gå. Robin är ju lite snuvig men det skiter jag i. Är de andra så nojiga så får de isolera sig i sina hus =)

Nu ska jag hopppa in i duschen, robin är glad och snäll och Victor har vaknat så då kan jag oftast duscha. Sen blir det frukost.

4 kommentarer:

rullgardinsflikkan sa...

WO WILL DO THIS!!!

Jane sa...

Öhhhhhhhhhhhhhhh???????????????

I´m fatting nothing....

=) =) =)

Anonym sa...

hhahahaha (läser kommentarerna) skulle iaf säga att jag hoppas att rutinerna håller i sig!

Anonym sa...

oj missade mitt namn haha jagär alltså anonyma