söndag 2 mars 2008

Gräsänka...

Ja, då var PE i Sydafrika då....
Fick ett sms imorse då var han i Johannesburg. Sen skulle han flyga vidare till vad det nu hette. =)
Man kan ju inte komma ihåg allt!

Än så länge har jag inte hunnit känna efter hur det känns att vara ensam.
Igår lämnade vi ju honom på Landvetter sen var det hem till mor & far. Där blev vi bjudna på god middag, stekt fisk, potatismos och ärtor. MUMS!!!
Inte ofta jag köper fisk konstigt för alla här på 54:an älskar ju fisk. Får nog införa en fiskdag i veckan.
Sen åkte vi hem och tog det lugnt en timme, sen kollade vi Bompa och sen nattade jag Robin. Jag och Victor kollade melodifestivalen men när alla hade sjungt sina låtar fick Victor gå och lägga sig. Då vaknade Robin och så tog det en stund att få honom att somna om.
Klockan 22:05 la jag mig i sängen, somnade direkt!
Var uppe och gav honom mat vid två sen sov han till halv sex. Då fick han lägga sig hos mig en stund så jag fick vila lite extra.

Idag har vi varit på fotbollsträning och så har jag gjort tre olika sorters barnmat till Robin.
Nu är Oskar här och leker med Victor så jag har precis startat datorn för Robin sover lite.
Smaskar på lite torkad ananas och bara är......

Nu väntar jag på sms från PE så jag får reda på om dom kommer fram till slutdestinationen snart......

1 kommentar:

Linda sa...

det kommer gå super för dig nu att vara själv! tre olika barnmater, va duktig du är!! och fisk är sååå gott, minst en fiskdag i veckan bör man ju ha!