fredag 7 mars 2008

Fullt hus

Har haft fyra tjejer och deras bebisar här idag på lunch =)
Det skulle varit fem tjejer men någon hade fattat fel dag.....ANNELI!!!!!!! =)
Hahaha.
Jaja, vi vart ju tvugna att klara oss ändå.
Och det gick, med nö och näppe ;-)
Löv u Anneli, det vet du.

Jag bjöd på pastasallad med tillbehör och sen fika med ananaspaj och glass.

Imorgon ska vi på dop och imorse upptäckte jag en fläck på kjolen jag ska ha! Tur att jag såg det då och inte imorgon när jag skulle ta på den, hade förstört dagen.

En glad nyhet fick jag idag oxå.....
Vi är bjudna på bröllop i sommar =D
Så mamma och pappa jag bokar barnvakt för två barn den 30/8.
så nu var jag ute i lagom god tid va????
Vem som ska gifta sig.......
Det får ni veta inom sinom tid. Hihihihihihihihi

1 kommentar:

Unknown sa...

Bröllop är myspys det. Finns väl knappast någon anledning till fest som är bättre än bröllop? Ja, det skulle vara att fylla 30+ då *haha*