söndag 23 mars 2008

Påskdagen

Var hemma hos Karin & Kjell igår.
Det var jättekul och vi fick så god mat så jag orkade inte ens äta upp det jag tagit!
Efterrätt orkade jag inte alls =)
Linda, Filip, kristin och Christian var oxå där och så en hel hög med barn.

Robin somnade gott och fick sova i KArin & Kjells säng. Men Leo vaknade efter ett tag och började gråta så då vaknade Robin oxå.
Victor somnade på soffan.

Vi tog taxi hem och barnen sov.
Men när vi var hemma igen och PE hade lagt robin så vaknade han till och från hela natten och sen som vanligt upp kl fem!!!!
Så idag är jag trött som fan.
Men så är det ibland, inget att klaga över egentligen. Ingen tvingade oss att gå ut. Vi kunde ju suttit hemma själva.....
Som vanligt......

Idag kommer farmor och faster hit =)
Vi ska äta påskmat så jag ska snart börja fixa lite med det.
Måste röja lite oxå, leksaker ÖVERALLT. Robin förflyttar sig ganska snabbt nu och då drar han med sig leksakerna.

Snart ska vi äta frukost, sen röjtime ;-)

Inga kommentarer: