tisdag 29 januari 2008

Alingsås nästa...

Imorgon blir det en tripp till Alingsås och hälsa på Anneli, Albin och Molly =)
Victor har frågat varje morgon i flera dagar nu om det är idag vi ska till Albin.
När jag imorse svarade att det är imorgon blev han väldigt lycklig.
Så nu har han packat ryggsäcken, den lilla denna gången så den inte åker ner på ryggen hela tiden!
Och jag har precis packat klart min ;-)
Vi har ju tyvärr hört att det ska bli regn imorgon =(
Men, men det återstår att se.

Klockan nio går bussen så har jag bestämt att vi senast skall vara hemma nio på kvällen för Victor ska ju till dagis på torsdag. Han orkar inte det om han kommer i säng alldeles för sent. Och kommer vi hem nio så är han inte säng för tio, jag lovar.....

Dags att fixa mig en kopp te och nåt att knapra på.

En välling till Robin behövs nog oxå väldigt snart =)

Inga kommentarer: