tisdag 15 januari 2008

Gammalt mjöl!!!

Bestämde mig för att rensa skafferiet i förmiddags.
Har tänkt göra det sen jag slutade jobba i våras men det har lixom inte blivit av...
Sagt och gjort, jag slet fram allt, torkade av hyllorna och gick sen igenom vad jag faktiskt hade i skafferiet.
Det var en hel del tex två öppnade paket med brunt farinsocker!!!!
När f*n har jag använt det?????
Rågsikt med bästföre datum nån gång 2003!!!
Potatismjölet gick visst ut 2005 =)
Så det var ju både roligt och äckligt på samma gång, gissa hur ofta jag använder rågsikt?

Jag har planterat mina fina blommor eller ja, jag tror faktiskt att de heter juccapalm eller nåt liknande, iaf är de planterade och står nu så fint i mina storarumsfönster.
Victors blomma fick sig en större kuka oxå när jag ändå var igång.

Provade Ergon en stund, Robin verkade gilla den, jag med =)
Om en sisådär 25 minuter skall vi ta en premiärpromenad (om det inte börjar regna då...) till dagis och hämta hem Victor.
Och när vi kommer hem fortsätter "operation städning".

Inga kommentarer: