fredag 11 januari 2008

Övningar i sängen!!!!!!!!!

Ja, klockan fem i morse, precis när PE gick till jobbet bestämde sig Robin för att börja vända sig till mage i sängen.
Inte uppskattat av mamma vill jag lova!
Annars har natten varit väldigt bra, var bara uppe och ammade vid halv två.

Men som sagt efter att ha vänt sig till magen direkt efter jag hade lagt honom på rygg typ hundra ggr på en timme gick jag upp med honom istället.
Han somnade i babysittern efter en stund så jag sov en halvtimme på soffan =)
Så nu är jag fit for fight igen, dags för en dusch.

Annars är det skitväder ute idag, det blåser så brevlådorna slår.
Med andra ord ingen promenad idag.
Jag ska städa istället för imorgon skall jag och Victor på Disney on ice med Jessica, Linus och Linnéa.
Och på söndag skall Anneli komma och demonstrera Tupperware.
Så idag får jag städa och i morgon kväll gör jag pajerna jag ska bjuda på för de blir mycket godare om man gör dom dagen innan har jag och Karin kommit fram till efter att ha gjort dom i ett x antal år =) =) =)

I´ll be back......

Inga kommentarer: