lördag 19 januari 2008

Jakten på de bruna ögonbrynen.

Vi åkte en halvtimme tidigare för att jag skulle hinna till parfymaffären och köpa färg till mina vita ögonbryn.
Vi kom fram ca 14.01.... affären stängde tydligen 14.00!!!!!
Så det vart inga bruna ögonbryn.
Lite småsur satt Jane i baksätet och muttrade över sin färg...
Då inser PE att vi var väldigt tidiga.
Så Jane fick en liten snilleblixt - Allum har nog öppet och det är bara avfarten efter den vi ska av på, så dit åkte vi =)
Japp där fanns det en fin Kick´s så jag hittade vad jag sökte efter en stund.

Sen åkte vi till Anna & Stefan, lika trevligt som vanligt.
Och god mat.
Grekiskt inspirerat.
Pannbiffar med goda kryddor i, klyftpotatis, sallad, tzatziki, fetaost, salsasås, avocado mm
Mums fillebabba var det.
Efterrätt: glass, maränger, skivade bananer, chokladsås och strössel.
Hmm, bantningen gick inget vidare idag, men det skiter jag i!!!!
Jag har ju varit duktig i en hel vecka så nu fick jag unna mig =)

Stannade på Maxi på hemvägen.
Victor fick två filmer.
Det fanns även ögonbrynsfärg på Maxi !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ops ;-)
Köpte Pampers bara för att jag hade en rabattkupong på 30:-
Gissa vem som glömde lämna fram kupongen......
Men hon fixade det så jag fick 30:- i handen =)

Måste säga att det var nog inte sista gången jag var på Maxi en lördagskväll.
Vi hade typ hela affären för oss själva, inga tanter som vägrar släppa kundvagnen och inte massa skrikandes ungar överallt - bara Victor då ;-)

Så nu har jag ögonbryn som är lite mörkare än vanligt, inte jättemörka men inte vita längre iaf.
Det såg faktiskt lite roligt ut med brunt hår och vita ögonbryn - HAHAHAHA

Tack och godnatt

Inga kommentarer: