lördag 19 januari 2008

Brunetten

Kändes lite konstigt efter duschen imorse när jag tog av handduken jag haft på håret.
Det vart ju helt mörkt ju......
Men jag är nöjd, måste bara fixa ögonbrynen idag.
Ska in till stan så vi får stanna till vid parfymaffären jämte Maxi, där har jag handlat sminkgrejer förr.

Ja vi ska till Partille och hälsa på Stefan, Anna och Elin idag.
Victor längtar som bara den =)

Men när jag frågade vem han trodde vi skulle hälsa på idag när vi skulle till stan svarade han som alltid blixtsnabbt - ALBIN!!!!!!!!

Men han får vänta tills på tisdag innan han får träffa Albin igen.

Nu ska jag fixa lite här hemma innan vi åker.

1 kommentar:

rullgardinsflikkan sa...

Va söt han är Vicot :-)

Hoppas ni får en jättebra dag!
Jag ska ner till stan och göra slut på lite pengar

kram karm