lördag 26 januari 2008

Mitt på dagen rapport

Åkte till Klova och bokhandeln.
Tror ni dom hade den boken????
Nej, just det. Självklart inte =(
Så hon beställde en till mig och sa att jag kunde hämta den på lördag för dom skulle byta ägare under veckan. Och just det den kostar 211:-!!!!
Men Anneli sa att hennes kostade 149:- hmmm, måste undersöka.
Jag log och sa att jag kommer på lördag.
No Way!!!!!

Åkte hem och frågade PE var man köper böcker på nätet.
Han var medlem på nåt bra ställe sa han och letade upp boken... 128:-!!!!!
Typiskt!
Så han beställde och betalade den, bara att åka till Statoil nån dag mitt i nästa vecka och hämta den =)

Ibland är det allt bra med datorer ändå =)

Och för att rätta mig själv så heter boken "somna utan gråt"

När jag körde över till Hönö ringde Karin och undrade om Isak fick komma och leka medans resten av familjen skulle in till Torslanda. Isak ville inte följa med.
Självklart fick han det och just nu sitter dom nere på Victors rum och bygger med sånna där magnetpinnar och kulor...
Hmmm, vad heter det tro???

Dags att börja stryka lite och sen fixa middag.

Inga kommentarer: